väntan

Sitter här färdig fixad och lyssnar på gammal musik, kommer upp så himla många otroligt bra minnen. När jag är ensam hemma så lyssnar jag oftast på hiphop osv. För att få lite insperation? till dikter, eller ja allt sådant. Och alla minnen till alla dåliga rappare, haha fan vad kul man har haft. Haha, hej jag heter Karin och är 89år ungefär, känns ungefär som så när man pratar om gamla minnen. Sjukt hur tiden går fort ändå, tyckte nyss att jag var typ 6år och hade nyss fått mina höga barbieplatå skor, petade mig i näsan så jag blödde näsblod och fick vara hemma från skolan osv. haha så sjuka saker man har haft och gjort. Sitter iallafall och väntar på lite folk som Tina,Mattias,Tette (Tinas lillasyster), Ludde och Carro, Ska sitta ute och grilla och bara chilla! As skönt, sen så sitter jag och tvingar Marcus hit så att vi blir lite till, ska nog dricka nå öl och sådant också. Börjar bli som sommar känns det som :) Älskar sånna hära kvällar och gah.. För två år sedan så tillbringade jag hela min sommar i Själevad (därifrån jag börjat vara med dom) och ja, grillade och söp på kärringberget ungefär varje kväll, kom alltid hem med texter i ansiktet osv. Fan vad kul man hade då, och gah.. Saknar mina små moppepojkar också :') hahha ne nu ska jag gå och fixa grillen, ha en bra kväll! Mobilbloggar nog senare eller bloggar jag riktigt :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0