trött-

Är trött som ett svin kan jag lova. Igår så gfor jag och mamma och åt middag och sedan s¨å höll jag på att somna i soffan och usch.. sen så gick jag hem och satt mig här en stundoch sedan halv sov jag i soffan, då ringde andre och ville prata så han kom och hämtade mig och sedan for vi på nån fest?! haha, och sen for vi och åt på max och sedan skjutsade han hem mig. så gick och la mig och sed<an så vaknade jag för ett tag sedan för nån idiot ringde och frågade om dom kunde komma förbi innan dom skulle till sollefteå!? dom har ju knappt lämnat övik och ska stanna redan? hahah, men orkade inte så somnade om och sen kunde jag inte sova mera så nu sitter jag här och ska nog lägga mig i soffan och äta beachips och dricka lite cola.. :)

dina ord  får mig att le,  (vilken mörk natt som helst)
Miss the happytimes.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0