tierd bitch.

Är en trött jävla bitch just nu känner jag, är lite halv sur så därför kallar jag mig bitch idag. Blir säkert gladare då.. HAHAH, vaknade typ runt 2 nångång. Men det gör inget för jag är ledig idag ;) HAHA, har suttit här sedan dess och nyss kom jag på attjag kan vara snäll med mami så jag har dammsugat hallen och tvrummet, snart hennes rum, köket och mitt rum också :) Då blir hon nog glad när hon kommer hem + att jag ska göra mat till henne. Kände att jag behövde en kaffepaus så jag blir lite piggare nu så jag inte somnar typ med dammsugaren igång eller något sådant, skulle vara lite onödigt faktiskt  ;) Ne ska fortsätta dricka upp mitt kaffe och sen dammsuga klart så kan jag skriva mera sedan! Ha en bra dag :D





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0