svar

Självklart så vill inte min kamera vara med så måsta skriva ändå.. haha

Postat av: Matilda
Tror du på spöken? om ja så varför?
Tror du på gud?
Hur många syskon har du?
Ditt fullständiga namn?

svar: Ja jag tror på spöken, jätte svårt att förklara när jag inte kan visa.. så visar nog i ett videoblogg senare istället!
Nej jag tror inte på gud men jag tror att det finns en högremakt? eller vafan..
Klas är mitt riktiga/äkta syskon, vi har alltså samma mamma och pappa, sen så har jag Hanna, Valter och Belinda men doms mamma är tillsamanas med min pappa, det är den enda "kopplingen" vi har tsm.
Karin Linnéa Sjölund.  Och jag är sur (fortfarande efter ca. 13år tillbaka) för att min mamma inte döpte mig till Casandra..

Postat av: nicke
vad brukar ett påskägg göra om dagarna?
tycker du om att åka båt?
har du varit utomlands?
vilket politiskt parti föredrar du?
vad tycker du om påsken?
vill du åka på min cykel?
vad vill du bli när du blir stor?
vilken mat är din favoritmat?
tycker du om hästar?
vad tycker du om nixy?
vem är den fulaste personen enligt dig?
tycker du att obama är en bra president?
vilket är ditt favoritmärke när det gäller bilar?
brukar du bada på sommaren? :)

svar: På veckodagar så går det hära påskägget i skolan och på helgerna gör den lite utav varje, men ett riktigt påskägg vet jag inte :)
Ja, eller ja.. När det går fort tycker jag om det, eller i en ro båt för det är "romantiskt".
Japp det har jag! inden en gång och bulgarien 2.
Inget.
Ja får jag åka på din cykel? :)
Längre?! haha, nejmen typ.. lastbilschafför eller mekaniker, eller frisör.
Har ingen ritkigt favorit mat, äter allt som kommer i min väg! MOAHHAHA.,
Hästar är söta och roliga :'D
Han är dum i huvudet, nej jag skoja, kännerr han inte :)
Nixy är fulast! haha skoja, vet inte.. ingen är väl ful egentligen.
Är inte insatt i det :)
SUPRAAAAA, nejmen har inget speciellt favorit märke.
JA jag badar på sommaren, vem gör inte?!

Postat av: maria
vem hatar du?
vem är bäst?
super du ofta?
röker du?
vilken linje ska du gå?

Svar: Hatar ingen, men tycker mindre bra om folk bara.
Jag är bäst vem  annars?
Nej jag dricker inte ofta och oftast så nrä jag far på fest osv. Så dricker jag inte.
Tyvärr ja, men försöker sluta.
Har sökt fordon,bygg,industri och frisör.

Postat av: din älskling.

jag älskar dig baby!

hur mycket älskar du elin thylin egentligen?
minns du vårat första minne?
Har du sagt allting till mig?
vad längtar du mest efter?
vill du åka till falkenberg just NUUUUUUU?!
(eheh , jag vet vad du kommer svara på alla dom där, men roligt ändå :D:D) ily<3 / e

Svar: Alldes för mycket ;)
Ja självklart minns jag det"
Nej inte allt men nästan, det finns saker hjag inte vill berätta ocskså.
Sommaren, falkenberg, du och jag,jag och du! :D
JAAAAAAAAAAA!!! :D

Postat av: Lina
Hur många har du haft sex med?
Vem är killen du älskat mest? / Vem är killen som du varit mest kär i?

Svar: mellan 5-8st. säger dock inte hur många utan det är något mellan där.
Älskar som vän eller kärlek? gah.. Marcus tror jag nog.. Eller Kvarre.

Postat av: heeejejjejej
ha du gått ner i vikt de senaste året?
vad är meningen med livet?
favorit smycke?
är du duktig i skolan?
hur många läsare har du/dag?
varför får du inga många kommentarer?

Svar: Ja det har jag,
helt ärligt? jag vet inte.
Nog min och Elins ring.
Jadå, när jag vill så kan jag.
100-200st en dålig dag.
Eftersom sånna som du inte kommenterar pullo :)


Postat av: Den där innebandyklubban

Tänder du på kameler?
Isåfall, VARFÖR?! DOM KAN JU FÅ BRÄNNSKADOR!
Portion eller Lös?
Grov eller General?
Porr eller Äntligen Hemma?

svar: hahaha nej?!
Portion, men lös går bra det med.
både och. lika gott
Porr helt klart! haha,

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0