sunshine

Ute är det galet just nu måste jag bara säga haha, det är 20grader!! galet, och jag vet inte varför inte mamma har väckt mig och sagt det tidigare ;o Klev upp typ nyss iallafall, för dum som jag är så går inte jag och lägger mig förän 5 för jag vet att jag kan för jag är ledig imorgon -.-' Inte bra karin!! Så ja, nu ska jag tvätta av sminket jag hade igår och sedan hoppa ner till gräsmattan och sitta där, hoppas på att mamma vill gå och köpa glass åt mig 8) moahaha, men nu ska jag ut till solen. see u later guuuuys. Min Firefox laggar så jag ser inga bilder osv. och därför kan jag inte lägga upp någa bilder i det hära inlägget.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0