släpp loss folket!

En sak jag verkligen tycker om är när folk släpper loss och skiter fullständigt om dom skämmer ut sig, t.ex. jag och mina kompisar gick och dansade björn gustavsson dansen på stan, satt som statyer osv. Allt för att skämma ut oss, jag menar... mer roligt för världen :D En tjej som jag verkligen älskar är Tabby!
Här är en utav hennes videos
Fast den bästa hon har gjort är ju ändå den hära:



Idag på skolan så hade vi någon jävla kulturgala, så några dansade osv. och på slutet ville dom att publiken skulle hänga på och dansa med dom, det var den dära.. I drop it.. balbal vet inte vad det är för låt,
bara tjejer som var och dansade där och "fjortis"dansade sig, typ såhära:

Och sen så gick det upp en liten ensam och mobbad kille typ på "scenen" och började dansa, hahaha vet ni hur kul det var? Och han blev typ glad när folk skrattade också, en kille eller ja tjejer också ska vara så. Bjuda på sig själv till 100% no metterwwwwwwwwwwwhaaaaaaaaat, så jävla kul ju!  :)

Så mitt tips till er är att bjuda på er själva och var inte rädda för att skämma ut er! :)
Ju mer skämmigt det är, dessu roligare är det

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0