skogsdag..

Igår efter skolan så sprang jag till stan och träffade Tina, gick hem till henne medd Wedda och Jennifer och sen så drog typ Jennifer direkt, sen kom carro och efter ett tag kom Jacob. Såg på film,drack kaffe, lurade folk, haha Ja hade kul. Och nu om typ... några minuter ska jag fara till Hörnsjön som ligger vid varvet/hörnett/domsjö för vi ska ha nån skogsdag med skolan? eller ja niorna ska vara där, känns skit kul..  Nejmen det blir vad man gör det till så det blir nog kul, ne nu står mamma här ochstampar med foten och vill att jag ska gå från datorn så hon får sitta och så jag kan åka ._. hihi, ska väl göra det. Får se hur bra inlägg det blir idag eftersom när jag slutat ska jag städa mitt rum osv. och sen så kommer Tina och vi ska se på massafilmer och bara mysa :)! Men Ha en bra dag!


HAHAHA, kommer ni ihåg när min läpp såg ut såhär? :o


Kill me bitches.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jadu billigt äre väll ingenstans. h&ms barnavdelning LOL. men eh hottopic.com kan vara någolunda billgia iblnd. men nu ahr dombliviit så jävla internationella och blivit dyrare och har kanppt nå saker på sidan tror jag :S howcool.com har ASMKT SKOR. men de flesta har lång frakttid tyvär men är inte så dyra!

JA och sen asos.com man kan alltid hitta ngt där. otast ganska billigt : D

2010-05-25 @ 17:00:04
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-26 @ 09:48:46
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0