sick.

Uh, efter jag skrev inlägget igår så gick jag och la mig i soffan, hade två täcken på mig och kallsvettades som ett tok osv. Så kolladefeber så då hade jag 39graders feber, och sen gick jag och la mig i min säng runt 8-9 och sov till 10 imorse!? sjukt.och nu har jag 38.7 graders feber, och är svin sur för det inte finns något bra att se på tv'n, varför finns det inget bra när man är sjuk? :( Inte ens kul, och orkar inte se på nån film eftersom jag kan alla filmer vi har utan till.. Nu ringde min tandläkare och sa att jag inte får någon tandställning, känns... lite både och, eftersom tänderna sliter på min läpp.. Och nu skiter jag i det hära och lägger mig i soffan igen, tjao!


Gammal bild från då jag typ nyss hade fått min datorn, saknar den.. :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0