rumpa vs bröst

Killar pratar hela tiden om att hon har ett nice as eller kolla in brösten osv. Men istället glömmer dom helt bort ansiktet? Så har inte vi en snygg rumpa eller stora bröst så vill dom inte ens lära känna oss eller?
Jag som nästan bara har killkompisar vet att det är såhära, eftersom jag är med dom varje dag så jag får lov att stå ut med sånt hära haha. Men jag menar.. Hur kul är det för en tjej när man ska prata med en kille men dom glömmer bort ens ansikte för du har bröst?!

Vi bryr oss nästan bara om utsende, jag menar.. vi tar oftast på oss snygga kläder för folk ska se det eller hur? Vissa trivs inte ens i sina kläder utan ha dom för att killar ska kolla åt deras håll, många tjejer har uringning och sen säger åt killar att inte kolla? Jag menar.. Ni har ju det för att killar ska se brösten eller hur?!

Men vad är viktigast genligt er? Rumpa eller bröst?

Jag själv tycker väl att det är kul om killarna tycker om båda jag menar, kolla lite på brösten men glömmer inte bort ansiktet när man pratar med dom och att dom gillar ens rumpa, det är ju bra.  Men vad tycker NI är viktigast? ;)



vs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0