pierca?

Har lust att pierca smiley elelr vad det nu heter 8) den dära strängen under läppen, så sjukt jävla snyggt. Har alltid velat haha. I have to dooo it,


SEr nu hur snyggt det är eller?! JAG VILL!!!

gah, ska iallafall gå ut och hämta en stol ute på gården nu typ så jag inte missar början utav filmen som börjar klockan 21.00 på  3an, såg ut att vara skit bra på reklamen iallafall. Har inte gjort något kul idag, cpat mig med kameran lite.. och ska nog ta med mig den när jag går ut så det blir lite till sen klippa ihop det :D haha, as kul liv jag måste ha.. Ha en bra kväll så skriver jag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

haha, där hade jag förut. när jag tog den blev jag tvungen att sluta snusa för det sved för mycket, haha. men snyggt äre!

2010-05-10 @ 11:57:36
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0