nerddd.

Är man sjuk och ensam hemma (utom sin kisse och tv;n,hostan och halstabletterna och täcken<33) så måste man försöka roa sig på något sätt right? Så därför sitter jag är framför datorn och försker få i mig en baugett och dricker lite cola :') Och jag spelar spel på spela.se... mogna spel (Y) WOHO, är man sjuk och omogen så är man, nejmen spelen där är faktiskt roliga trots att dom är töntiga, haha. Mamma var och handlade lite oboy,baugetter,proviva blodapelsin och nyponsoppa åt mig innan hon får och jobbade :') Inte illa, fast har inte orkat tagit mitt feta arsle till att öppna oboypåsen och öppna mjölkpaketet och ta fram ett glas + sked och sedan göra oboy så nöjer mig med proviva blodapelsin och cola än så länge. Ne ska fortsätta spela lite spel, skrev detta inlägg bara för ni inte ska tro att jag är har dött :) hehe.


Vill ha sommar,sol och värme och vara frisk ;( buhu,
och är lite ledsen på alla som ska till Umeå och dom som ska till sollefteå på crusing :(
JAG VILL VILL VILL MEEEED!!!!!!! gö mig frisk :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0