morsning korsning

HAHAH, skoja.. Har precis klivit upp och ska gå ut med hunden nu och sedan så ska jag väl fixa mig lite snabbt och sedan ta bussen till skolan, dryg dag idag... + idrott (n)lär typ vara brännboll eller något som jag suger på. Efter skolan så ska jag iallafall åka till mormor och sedan ska jag,mormor och min kusin gå och äta på burger king och efter det så kommer jag mest troligt hem skulle jag kunna tro, fast ja.. Finns väl inte så mycket att göra hemma heller? Och sen så har jag helt slut på pengar på mobilen.. Yey, kul! Ne, nu ska jag springa ut med hunden så jag hinner så jag inte missar bussen, vore lite sad ;) haha. Ha en bra dag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0