kyckling.

Erkänn att du är en liten kyckling va? ;) Ne skoja.. Har varit i skolan som alltid och sedan så for jag till stan och mötte upp kusin för vi skulle få potatissallad utav mormor och sedan köpte vi drickat, gick hem till mig och startade grillen och satt ute och njöt och helt plöstligt började det åska och bilxtra. Läskigt huh, haha men började aldrig regna som tur var, gick in en stund och åt och sen så har vi bara myst och sett på tv och bara varit, as skönt.  Mamma kom nyss hem från Tyskland, har regnat hela veckan ;) Sweet säger jag bara, och imorgon så ska jag till skolan och sedan så åker jag nästan direkt till Gideå och ska vara med Elin och massa party folk, så vi ska dricka hos Elin osv. och sedan så ska vi åka/gå till Granto och basta/bada och träffat annat party folk och dricka lite mera, blir nog mysigt. Sen hem på lördag och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Men det märker jag väl då! :D Och nu så måste jag gå eftersom jag har matteprov imorgon så måste jag plugga på det, annars får jag ig i matte... Inte bra! Så nu ska jag ta tag i det, så ha en bra dag så skriver jag väl på lördag i guess?




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0