home coming.

eller något sådant. hehe. kom nyss hem, eller.. ja! Gick till Själevad strax efter att jag skrev sista inlägget och sedan så var jag med folk och sedan så skjutsade andre hem mig runt 12-1 och sen runt 1-2 så hämtade han och Robin upp mig igen, for till stan och åt på max, letade polisen fast dom ville inte följa efter oss (sadface!!) och fick soppatorsk :'D hahah, vad jag har saknat sånna hära underbart roliga och sköna kvällar. en sak som var as äckligt var att när jag kom hem så såg jag att Elin hade skrivit på msn om lite kärleksbekymer och sedan så gick jag in på facebook och bara skulle testa "spåkulan" för kul och då står det såhär:

Hej Karin Bästa Sjölund

Spåkulan säger: Visa lite mer förstående när en väninna söker stöd för sina kärleksproblem.

HUR LÄSKIGT VAR INTE DET PÅ EN SKALA!?!?!? gah :( tror dom söker genom min dator.. haha nu ska jag gå och se på film så jag kan sova ikväll och sedan så imorgon ska jag ut och grilla med några kompis mest troligt :') Blir kakas kul nog, massa kompisar som man inte har umgåts med på länge. Gah.. Blev sugen på iskallmjölk med is:(.. Ska sluta tänka så nu. Hha, vilka jävla bekymmer jag har alltså..
Ne nu slänger konungen in kepsen! Skepp och hoj mina mat-troser! (kul skämt karin)


Min middagsklänning :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0