hårfärg,klänning & skor.

När mamma kom hem så gick vi ner till stan i lugnt tempo men ändå höll jag på att dö -.-' gick till bokia och hämtade ut min skolavslutningsklänning och sen gick vi till dinsko och köpte mina skor till avslutningen. Gick hem på typ en kvart och bor jätte nära stan? haha, ptratar just med min lilla sockerpulla i telefonen och snackar om att vi ska beställer biljetter till Falkenberg :D Om jag någonsin blir frisk så att säga -.-' Har även fått hem min hårfärtg, så det mesta är klart nu. Och vet ni vad?! VI HAR 3SKOLDAGAR KVAR OCH SEN SÅ HAR VI CHILLDAGAR TILLS VI SLUTAR!! OHYEAH! :D Ska gå och knarka halstabletter och kolla febern och försöka dricka eller få in nått i magen.. Ha en bra dag!


Mammas lilla älskling ;) AHAHA, alltså klänningen..
Och jag är mamma..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0