hard workwork.

Slutade egentligen jobba 14:00 men jag stannade till nästan 4 för vi höll på att baka, och ja.. baka är väl det vi har gjort hela dagen, hahaha. Eller tvättat diskmaskinen med .. Gick ut och satt mig i solen en stund med mamma och drack lite kaffe och sedan så for vi till mammas kompis,eller innan svängde vi förbi max och köpte en lyx shake, as gött! :D haha, drack kaffe och åt go bullar gjorde vi, och sen så började hennes unge leka lite med mig när blygheten hade gått bort :) Så ja.. Fick en Merci ask och nå baktjosan :) Skit bra, haha. Så ska stoppa i mig lite go chokladnu medans jag ser på film/tv, får se vad det blir.. Har tyvärr inget mera att skriva tyvär. haha.


Lyxshake från max, jordgubb på bilden men jag drack choklad.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0