happy bög.

Är otroligt glad just nu och otroligt jävla trött så vet inte ens vad jag gör uppe längre.. haha Blev iallafall en Hiss lista nu, diss lista får bli nån gång när jag är sur osv. For som sagt till Jacob och såg på nån sit bra film med kommer dock inte ihåg vad den hette o.O haha sen såg vi på super sugen och sedan la vi bara i sängen och lyssnade på slipknot och chillade, as skönt. Och jag ska snart ta och hoppa i sängen så jag kommer upp i bra tid imorgon och sedan chilla och hoppas på att det är soligt så att man kan sitta ute och få lite färg på sig, sedan att dra till Bjästa och umgås med Marcus och kanske Carl, blir nog as snajs ska ni se! haha, det enda som suger när vi är lediga på måndag är att man kan typ inte göra något med nån på söndag eftersom alla har skola på Måndag.. Det suger ;( Men haha, har druckit lite Te och ätit en macka så magen är glad och snart blir jag skit glad när jag får hoppa i säng! Ha en bra natt osv. Hoppas ni hade en bra kväll också :)


vissa betyder mer än andra<3


en liten tönt :')


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0