grillning

Ja Tina,Mattias,Tette,Ludde och Carro kom ju hit och dom grillade korv och jag grillade kyckling satt ute och drack lite öl,coder,vin och kaptenmorgan ja många olika val fanns det xD haha, hade det jävligt kul fast ja.. Ludde och Mattias kommer ju från samma ställe i Huddik så dom satt och prata om folket där som inte vi andra kände menmen, sen så gick vi in till mig ett tag och värmde oss och sedan kutade vi ner till lekparken och lekte. Hhahah, har nog aldrig haft så kul på länge gah.. Det fanns en rund "cykel"sak och hahah as kul, sen en hängmattsgunga liknande vad skit kul, hahaa. Aa gick hem runt 1 och sedan runt.. 2-3 så for jag och mamma in till akuten för hon hade spräckt ögonbrynet.. För att hon hade ramlat på en SJpall!! h<zhahahha så sämst, aja hon fick tre stygn och sedan gick vi hem i kylan och var hemma typ runt 4 eller nått sådan och jag kunde inte somna förän typ 5-6.. Och nu ska jag ta och stoppa nått i magen för att sedan gå ut och gå en sväng :) Ha en bra dag!


En sån kallad SJ pall kan sluta såhär..


+ fetaste fläskläppen, haha.




Kommentarer
Postat av: Ludermusen

klart alla känner folket i hudik ;O du kan ju inte låtsas som att du inte vet vilka dom vi prata om är ;) i know you know it ;P

2010-05-11 @ 00:02:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0