god morgon!

Har nu druckit lite apelsin juice(?) och fixat mig, eller ja.. haha målat ögonbrynen och ska springa ut med hunden min och sedan ska jag springa ner till bussen, eller kankse ska ta moppen ändå? jag menar.. Slutar ju 10 över 1 och annars måste jag vänta på bussen så länge, och åka buss i den hära värmen är ingen hitt kan jag säga.. Så kanske blir moppen så jag skyndar mig hem efter skolan och lägger mig och solar ._. kan ju alltid hoppas på att få lite färg innan sommaren iallafall, har svårt för att bli brun och blir oftast fräkning tyvär. Fast har fått lite färg dom hära dagarna som vi har sett solen här i norrland aka. porrland. haha internskämt :) Miss u baby.  Ne ska springa ut med hunden nu och sedan chilla lite och sedan brumma iväg med moppen. Ha en bra dag! Så skriver jag när jag kommer hem.. om jag hinner innan jag lägger mig i solen ;).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0