babyrumpa.

har inte gjort något viktigt alls sedan jag skrev sist.. har skypat med mamma som hade haft det regnit osv. idag så vi har haft det tur vi ;) haha, och sedan kom Andre förbi en sväng så har pratat och umgåts med honom och sedan har jag gått med hunden min, och har nyss scrubat mig så är len som en baby rumpa och ser brunare ut så det är bra., och nu ska jag hoppa i sängen så jag kommer upp imorgon :D Ha en bra kväll!


saknar den!!! gaha


Även denna hårfärg ;( och byxorna.. vart är du!?



Kommentarer
Postat av: eliin.t

jag tror jag har den där tunikan på översta bilden ;)

2010-05-19 @ 09:32:00
URL: http://thylin.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0