emil och griseknoen.

Ligger isoffan och ser på Emil och griseknoen på 4an, dom måste ha läst på min facebook att jag var sjuk så dom ville rädda mig denna fula och jävliga lördagen med lite Emil :') Dessutom har jag beachips,nonstop och col, kan det bli bättre? Yes.. om jag hade varit frisk och kunnat åkt till umeå eller sollefteå :( Menmen, bara att ligga och hosta tills lungorna kommer ut så blir det galant skulle jag tro! Ne.. ska forsätta se nu, och värma mig med 3 täcken :')
DEt sjukaste är att det är sol ute idag!!! :'(


Provade avslutningsmiddagsklänningen!


Söt tjej som inte är sliten eller sjuk... och som försöker äta upp sin katt och hund.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0