duusch.

En sak jag alltid gör när jag är sjuk är att duscha, kan duscha i flera timmar eller flera gånger om dagen för jag känner mig fräschare.. Tills jag har kommit ut ur duschen :o Så ja.. har legat i soffan idag, hostat ihjäl mig, frysit, dött utav feber. ätit baugett,spelat töntiga spel,druckit cola och proviva apelsinsak. Och nu kom min mami hem så ska klä på ,mig och torka mitt hår och sen ska vi gå och äta hos en kompis, och sen så ska jag gå hem och se på film och slö i soffan som jag ahr gjort hela dagen.  Men... Ja ska gå och klä på mig, skriver väl senare när jag kommer hem eller nått... puss

Och min firefox är stördt, kan inte lägga upp bilder eller se bilder just nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0