Den enda personen som tagit upp min tanke kraft.

Orkar inte lägga in bilderna nu så dom kommer senare :)!

For som sagt till skolan och ja.. Det var sjukt varmt, skulle springa på idrotten en lång sträcka... haha så jag gick och sedan spelade jag brännboll, trodde verkligen att jag skulle kunna dö så varmt var det. Efter skolan så hade jag möte med Matildas moster som jobbar på Um, vi hade nått möte för do mska börja med nån ankät. Så ja, och sedan for jag till mormor och åt på burger king med mormor och min kusin. As snajs ;D
Sen så gick jag och kusinen en snabbis på staden för hon skulle visa en as snygg bikini från Gina Tricot som hade fullt med nitar på.. Mamma köp den när du kommer hem!!! den kostar 79 kr ;) hhaha, sen så gick vi hem och har bara suttit ute med Zack och Doris i solen och lekt, och nu så for hon nyss så nu ska jag väl.. Göra något tills jag blrir hungrig osv. och hoppas att mamma kommer in på skypen så vi kan prata lite ;D haha, ha en bra dag.


Saknar mitt röda hår och dom dära legginsarna ;(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0