bullbak

Ja jag var ju som sagt på skolan idag, och vid lunch så bad jag min mormor att komma och hämta mig så jag kunde hämta gympakläder. Spelade brännboll på gympan, mitt lag vann! YEY, säkert bara för jag var i det laget och bidrog så mycket.. haha kan inte ens skjuta långt med kärringträet ;( DÅ ÄR DET JÄVLIGT ILLA VILL JAG FÖRSÄKRA ER OM!! but hey, i'm still aliveeee! omgfg, haha skoja.. inte kul. Aja efter skolan så drog jag till staden och träffade Carl och drack kaffe och dampade lös, sen så kom Alex och vi gick till seconhand för han skulle ha nå jävla tyg sen frågade han om dom hade en gammal häftpistol, hon i kassan kollade fundersamt på honom och sen säger han:
"Alltså jag ska ju inte skjuta nån med den men!!"  HAHAHAHA, så härlig pöjk! Många fina skratt fick man iallafall, sen så kom Marcus efter att han hadevarit på halkbanan ._. vill också börja ta körkortet, elakt. Dampade runt en stund och sedan skulle dom hem så då gick jag till mormor som redan hade bakat klart bullarna som jag hade tänkt att baka tillsammans med henne men ja, så jag och mamma fick lite mat i magen osv. Fick även 40kr, snäll mormor :) Och nu sitter jag bara här, jag är ju ledig imorgon eller ja.. Ledig fram till måndag/tisdag kanske man ska säga? Genom att vi är lediga på måndag också, känns skit skönt! Och snart är det den 20onde så då får man pengar och då har jag en massa saker som jag ska fixa ;) NOT TELLING U GUYS!

Det var nått som jag hade tänkt att säga här.. men glömde bort det lika fort som jag kom på det, det var något jätte intressant iallafall.. haha ;( Inte bra att ha sånt hära minne, men jag har hela natten på mig att skriva något så återkommer med ett inlägg senare för nu ska mami ha datorn! :) CYA!


En otroligt gammal bild på mig från rotsidan!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0