bullar och mjölk.

Sitter här och dricker mjölk och äter bullar som jag bakade idag, eller ja som mormor bakade åt mig :')
Gah, jag hatar verkligen när jag är själv eller på kvällar när jag inte har något att göra för då tänker jag alldes för mycket på saker som jag egentligen inte borde tänka på så ja..
Känns som om alla kommer att lämna mig, kommer inte komma härifrån och alla sticker åt sina håll. Vännerna ramlar av en efter en och kvar står jag är här ensam och lämnad, har en familj med en mamma kvar känns det som...

Gaha, behöver bli på bättre tankar känner jag, kanske ska dra igång en film och dränka mig i bullar? Why not, bullar är gott :) HAHA, borde sova snart eftersom att jag ska jobba imorgon trotts att jag är ledig. Men ni vet extra knäcker man så gör man, nejmen bra för ekonomin min iallafall. Om jag ska vara med Carro imorgon så ska jag tvinga henne att vi ska fota lite så jag kan byta header och skit :)! Skulle inte vara så dålig ideé när min header är gammal och har ju en annan hårfärg osv.

Ska ta och hoppa i säng nu så jag inte är en zombie imorgon :') HAHA, men ha en bra kväll och en bra dag imorgon på skolan kära vänner ;)


UNDERBART SNYGG BRUD! OMG :( JAG DÖR SNART...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0