billig och bra scrub!

Varför slösa pengar på en scrub som nästan inte ens är bra och inte ens är värd pengarna och tar slut jätte fort?
Varför inte göra"fattighets scruben" som jag kallar den, man har oftast allt hemma så det är ännu bättre!

Man tar en skål osv. och häller upp lite olivolja på en höft beroende på hur mycket man tror man ska använda och hur mycket man scruba och sen salt! Sen är det bara att scruba och sedan duscha och ta bort det! Man blir len som en baby rumpa och ja, billig är  det ;)

Jag själv brukar överdriva med salt för då tycker jag att det tar bäst och man ska väl scruba i cirklar har jag för mig? :) Eller som blodet far.. eller hur det nu var :D hahaha


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har ritat en Converse sko på mindre än 1 timme och jag skulle vara tacksam över om du tittade in och lämnade en kommentar om vad du tyckte om bilden :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/konst.html

2010-05-19 @ 01:23:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0