ägghuvud

Håller på att koka ägg just nu och sedan ska jag nog koka kaffe och rosta mackor med sedan så ska jag kanske gå ut och sätta mig i solen och hoppas på lite färg? :D solen lyser ju för en gångs skull så varför inte, och jag är ledig.. Fast tror inte att jag vågar sitta i bh och shorts.. Folk från vägen osv. Kan se mig så känns lite pinsamt, eh, får ta på mig ett linne sen om det blir för varmt så får jag väl ta av mig den bara helt enkelt. Min katt har gått och blivit galen, jag bor näst längst upp och vad gör hon?! JO HON HOPPAR UT GENOM FÖNSTRET :o katt jäkel,  skit bra speciellt när hon är en inne kat.. Ne så ska nog ta ut hon nu när jag går ut också eftersom hon går runt och jamar som man tror hon är störd i huvudet så :) Ne ska fixa äggmackan nu så skriver jag senare. Ha en bra dag!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0