39graders feber.

Har 39graders feber och spräbningshuvudvärk fortfarande.. Lär inte bli att jag går till skolan imorgon kan jag säga redan nu, och jag och min mami måste på stan och köpa skor till avslutningen med -.-' vill döööö, gör inget annat än att sova,sova,hosta,skratta tills jag börja gråta,sen gråter jag, sen klagar jag på allt, och sedan sover jag igen.. Äter knappt något heller (Y) Yey.. Mamma kom hem från sin promenad och sedan har hon gjort hemmagjort pizza... Jag åt upp typ 5svampar som var på den (Y) så ska försöka få i mig nån ny proviva sak som mamma köpta idag, och snart så ska vi se på nån film. Vet dock inte, fick låna massa filmer utav mammas kompis så.. Jag håller på att dö, orkar inte röra på mig eller nått.. KUL! gaha, ska gå och försöka äta eftersom jag har typ levt på en halv baugett i 2dagar nu så.Juste haha, när jag ligger i soffan och ser på tv/sover så ligger min katt på andra sidan utav soffan och vänder på sig när jag vänder på mig osv. och sen så när jag ligger i mitt rum och ska sova så ligger hon alltid på min höft för jag ligger på sidan och ansikte in mot väggen, haha. Som om vi inte kan visa att vi känner varandra typ.
Ha en bra dag så skriver väl jag när jag är frisk igen..


Saknar fan skolan ;(



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0