uppe med tuppen!

Ja.. Det känns som om min rubril stämmer, klev upp för.. ca. 20-30min sedan, förstår inte hur jag kunde vakna.
Men det känns bra det, så ska snart klä på mig underställsbyxor/långklagsonger osv. och göra flätor och sedan äta lite frukost,dåligt att åka på tom mage. Fast noig lär jag längta tills jag ska äta baugeter,skinksallad,cola,kexchoklad osv. bara massa godheter! ne ska gå och klä på mig nu. Taxin kommer om hen halv timme ;) Okej.... taxin är lelle (mormor man) men ändå :D HAHAHA, ha en awesome dag för det kommer jag verkligen att ha!!! Och efter det hära så är det lov!



Hon och jag i backen.. Kan nog gå riktigt illa ska ni se ;o-
+ en från uppsala som inte ens visste hur man åkte längdskidor, detta  kommer bli awesome!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0