trötttt

Hann inte skriva något igår när jag kom hem från solberg, gick och duschade och tog ett glas vin och städade rummet,gjorde mat osv. Sen så kom Ullis hit och vi drack lite osv. Gick till en fest som verkade suga först med blev jäävligt nice och jag är hes som ett svin hahah. Iallafall igår när vi var i solberg så var det underbart, inga moln på himlen,strålande sol och as sköna backar + en as skön vurpa :D! och trevligt folk så klart, på vägen hem mot staden så öste vi nior i bussen fytusan vad hes jag blev där med, sjöng och sjöng! Det är så vi göre liksom, E gick till och med fram och sjöng i micken ;) Awesome, Och min mamma är dum -.-' väckte mig för en 45min sedan, sen börjar hon dammsuga!??!?!?! Jag har lov,det är helg, låt mig sova!!!!!!!!!!! Gah, dagen kunde ju ha börjat mycket bättre iallafall.. Så nu ska jag se om jag kan somna om och sedan leta vad man ska göra ikväll!
Ullis har dock alla bilder och filmer från solberg, så när jag får dom så lägger jag in dom :).
Ha en bra dag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0