tråkl.

Jag har jätte tråkigt, kan inte sova. Jag borde sova, jag kommer sova hela dagen istället.
Jag ska till farmor och farfar ihelgen med mina kusiner, dom bor mitt i ingenstans..
Ge mig filmtips så vi kan mysa med varmchoklad och filmer på kvällarna?
Jag är övertrött, jag vill skriva dikter.
Jag vill ha mina rosa skor och en slipknot/metallica tröja och vara en kick as brud!
Jag vill ha tillbaka mitt röda hår också,ännu mera kick as skulle jag varit!
Ne... ska färga mitt hår mörkare, köpa mera löshås och bli kickasbrud!
Jag ska skaffa mig ett liv, vara glad..
Lära mig att dricka upp det sista i en cola? Har 3cola flaskor med 1dm cola kvar..
Jag ska göra något annat nu än att skriva vad jag ska göra!

Tjingtjongjkines! (har börjat säga det av någon konstig anledning..)

NU SKA JAG GÖRA EN NY HEADER! grattis karin det var på tiden..


Seriös bild, jappjapp!

Kommentarer
Postat av: Jens

Never back down är sjukt bra!

2010-03-09 @ 13:17:20

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0