svar på tal



Vad ska jag skämmas över? Jag står för vad jag har sagt, enda jag har gjort är att be folk läsa bloggen okej? JAG har inte skrivit något om tjejerna, till tjejerna, hot osv.? Så varför ska jag skämmas? Det är väl bra att Sverige vet det, men vadå "hur NI har betett er"? Jag har inte bettet mig på nått speciellt sätt? För jag var med i "Fria Dennis" och bad folk läsa bloggen, ska jag skämmas över att Sverige vet om det? Jag är stolt vän med Dennis trots allt, riktiga vänner sviker aldrig. Vad kommer att följa mig resten utav livet? Gruppen eller? Du vet hur lätt det är att gå ut från en grupp från Facebook right? Jag står för vilka grupper jag är med i, jag står för att jag sa att folk skulle läsa bloggen är det nått fel med det? Tycker inte att jag har gjort något speciellt fel, jag kände den första flickan dom pratade om. Hon och jag gick på samma skola innan hon flyttade till Bjästa så jag vet saker som inte Sverige vet så. Vad vill du komma fram till? Vill du försöka få mig att få dåligt samveta, keep on gooing' Jag tar inte precis åt mig utav det du skriver just nu, än fast jag vill att dom ska fria Dennis betyder inte det att jag inte tycker synd om tjejerna eller hur? Jag har aldrig sagt att jag inte tycker synd om dom, jag känner alla 3 och jag tycker synd om tjejerna men jag vill ha hem Dennis. Lycka till att trycka ner någon annan, vi kommer inte långt med det hära iallafall. Tjoho! :)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Vilken patetisk liten flicka som försvarar serievåldtäktsmän och vill få dem fria.

2010-03-25 @ 21:23:36
Postat av: Karin Sjölund

Jag försvarar han inte, anlednigen till varför jag vill få han friad är för att han är min kompis och jag vet inte vad jag tror om våldtäkterna, men det gör mig inget!

2010-03-25 @ 21:53:18
URL: http://kkarinsjolund.blogg.se/
Postat av: dan

Hoppas dennis och du kan ruttna tillsammans nånstans långt bort härifrån. Hoppas du får samma behandling av någon kille som din trevlige vän dennis ger så kanske du kan tänka utanför din lilla låtsas värld.

2010-03-25 @ 23:47:09
Postat av: Danne

Håller helt med, patetisk liten flicka som inte fattar att han gjort något galet fel....

Hur faan kan man försvara en våldtäktsman??

Skäms, hur många gånger ska det behöva hända innan även du fatttar att det är fel....

2010-03-26 @ 00:43:11
Postat av: Sasa

Listan du undertecknade kommer alltid att finnas kvar.

http://74.125.77.132/search?q=cache:jJhHO6JhuxsJ:upprop.nu/CXEU



Hur fan kan man försvara en våldtäktsman. Ni kan inte vara kloka däruppe.

2010-03-26 @ 03:07:58
Postat av: Clint

Är det vanligt att tjejer går igång på lite tuffare killar som vet att ta för sig som tex Dennis Häggström???

2010-03-26 @ 05:58:56
Postat av: Anonym

Hur fan kan du ens säga att du vill ha hem dennis? Den ena tjejen kände honom också! Tänkte du bli nästa eller?!

2010-03-26 @ 06:52:10
Postat av: Jesper

Om du är RIKTIG vän med Dennis så ska du absolut stå vid hans sida. Men om du tror att du är hans vän genom att öppet visa ditt stöd till en sida som hävdar att Dennis inte gjort något, en sida som kränkt två tjejer bortom vad du kan förstå, då har du förbrukat ditt människovärde. Jag skäms - å dina vägnar, stackars lilla flicka.

2010-03-26 @ 07:33:29
Postat av: Axel

Vilken idiot du är. Du skriver att du tycker synd om tjejerna men ändå vill fria Dennis. Hur fan får du ihop den ekvationen? Du vill att en serievåldtäktsman ska gå fri bland offren, men ändå tycker du synd om dem?



Tänk innan du talar, allvarligt.

2010-03-26 @ 07:46:43
Postat av: Becca

Ja du ser ju verkligen lika puckad ut som du uttrycker dig. Fjortisbrud ut i fingerspetsarna

2010-03-26 @ 08:12:52
Postat av: Johannes Persson

hur skall du ha det?

Antingen anser du att det inte skett någon våldtäkt och du har du ingen anledning att känns empati med tjejerna eller så är han en våldtäktsman och vänner som är våldtäktsmän sviker man genom att stödja dem som du har gjort. En äkta vän vill att han skall sitta inne på behandling tills han kommer ut men en sund kvinnosyn. Sen är det också helt ok att "svika" en våldtäktsman kära du...

Dags att välja sida för nu är det bara svammel från din sida.

2010-03-26 @ 08:15:34
Postat av: Funderingen

Jag kan inte förstå hur folk som du kan försvara en våldtäktsman? Det spelar ingen roll hur dom här tjejerna har betett sig, men nu ligger det på bordet att killen våldtagit dem båda två och är dömd i både tingsrätten och Sveahovrätt.. Tror du dom här två tjejerna trode han skulle vara kapabel till det? Det säg att ränderna aldrig går ur en zebra.. Där fick du lite och fundera på!

2010-03-26 @ 08:31:40
Postat av: Ella

Ja, du borde verkligen skämmas. Stolt vän till Dennis. Tror du det är en bedrift för samhället eller? Du kommer vakna en dag i vuxen ålder och fundera över hur du tänkte. Patetiskt



Ställ dej i skamvrån

2010-03-26 @ 08:38:45
Postat av: Anonym

Alltså, du vill att en våldtäcktsman ska få gå på gatorna igen? Eller har jag förstått detta fel..?



HELT sjukt. Försök att sätta dig in i en av flickornas situation - Våldtagen. Hånad. Ensam. Äcklig. Så mycket mer än vad jag kan uttrycka med ord i en kommentar. Skulle du vilja att våldtäktsmannen skulle gå fri på gatorna igen? Om en kille våldtog ett syskon - skulle du vilja att han skulle vara fri igen?



Tänk om.

2010-03-26 @ 08:49:39
Postat av: Malacoda

"Jag är stolt vän med Dennis trots allt, riktiga vänner sviker aldrig." -Tycker du inte att Dennis svek dig när han våldtog två kvinnor?



Jag vet att du är ung och inte funderat så mycket kring ditt etiska/moraliska medvetande än, vilket du inte är ensam om då 90% av pöbeln heller inte har det. Något som den här soppan i "båda lägren" vittnar om. Personligen hade jag varit konsekvent och tagit avstånd från både handling samt min "vän". Tror även du skall skriva om din blogg lite. Att du säger dig vara stolt vän till en person som gjort något så fruktansvärt mot en annan människa kommer uppfattas som extremt stötande. Annars får du nog räkna med hätska mejl och kommentarer

2010-03-26 @ 08:54:34
Postat av: Don

Du är för ung - och uppenbarligen för enfaldig, att döma av vad du skriver - för att begripa vilka konsekvenser det kan få att publicera sina åsikter på nätet. Jo du lilla vän, det här kommer att förfölja dig resten av livet. Vad du skriver offentligt på nätet stannar där för all framtid, och du har över huvud taget ingen kontroll över vem som läser det. Du begriper det antagligen inte själv, men sånt här läser t ex potentiella arbetsgivare, vilket kan äventyra dina chanser att få jobb i framtiden, när de ser vilka värderingar du står för. Jag förstår av vad du skriver att du själv inte begriper hur frånstötande dina åsikter är, men det kommer andra att se. Det är hur enkelt som helst idag att googla på ett namn för att ta reda på mer om en person, och det kommer att användas i allt högre grad i framtiden.

2010-03-26 @ 09:35:35
Postat av: sarah

Att vilja fria en person från sitt straff är att inte att känna empati med offret. Om någon våldtagit eller misshandlat dig, skulle du då vilja att personen blev fri för att den kompisar ville det? Du borde läsa flickan och skulden av katarina wennstam!

2010-03-26 @ 11:24:31
URL: http://jigartalaa.blogspot.com
Postat av: Andreas

Så du tycker 4 månader för 2 våldtäkter är ett bra straff. Du är väl en av anhängarna till att han är oskyldig och att flickorna ljuger.

2010-03-26 @ 11:27:19
Postat av: Hannah

Det är skämmigt att tjejer inte backar upp för varandra, särskilt i en situation som denna. Tänk om den som hyllade denna Dennis själv blir utsatt för våldtäkt, då får vi se om hon skulle hylla våldtäktsmannen fortfarande.

2010-03-26 @ 11:31:34
Postat av: C

hur kan du vilja att en våldtäktsman ska frias? föreställ dig att din syster blir våldtagen, skulle du då vilja att gärningsmannen blir friad? ursäkta men trots din låga ålder och okunskap borde du ändå ha lite vett i skallen.

2010-03-26 @ 11:52:52
Postat av: Anonym

Jepp, patetisk är bara förnamnet.

2010-03-26 @ 12:13:00
Postat av: kritisk

Stackars obildade retardflicka. Du kan inte ha mycket innanför pannbenet. Hade du varit i någon av tjejernas sits tror jag inte du hade uttalat dig som du gör, men det man ger får man till slut tillbaka så keep on being stupid!

2010-03-26 @ 12:13:48
Postat av: anonym

Du är inte mycket bättre än den sjuka jäveln själv.

2010-03-26 @ 12:14:09
Postat av: Rasputin

Så du försvarar fortfarande folk som våldtar barn då?

2010-03-26 @ 12:28:33
Postat av: Anonym

Jag tycker det är konstigt att du kan stödja en våltäksman. Du vill alltså se att en person som begått ett sånt grovt brott som våldtäkt ska gå ostraffad? Tänk att han erkänt ena våltäkten, så de är inte fråga om att han är oskyldigt dömd...

2010-03-26 @ 12:32:35
Postat av: Tinky

Du har inte vett att skämmas. Ingen poäng att försöka.



Om man är en äkta kompis - visst fortsätter man vara det. Men att vara kompis innebär INTE att man bortser från vad de gjort. Att vara kompis är INTE att tycka folk ska slippa straff och konsekvenser. Att vara kompis handlar om att tycka om någon trots deras fel och brister.

2010-03-26 @ 12:38:07
Postat av: Robin

Du har dubbelmoral som fan kan det tyckas i inlägget, du ursäktar dig dessutom gång på gång. Tycker du att det verkar oskyldigt?

2010-03-26 @ 12:40:09
Postat av: Fy

Skäms!

2010-03-26 @ 12:48:00
Postat av: Anonym

Hoppas du med blir våldtagen.

2010-03-26 @ 12:49:21
Postat av: Erika

Asså hur kan du försvara vad han gjort?? Hur kan du "stödja" honom i det här? Är det synd om honom föratt han våldtagit och förstört tjejers liv?? Exakt vad är det du stödjer honom i lixom? Klappa honom på axeln och hoppas att nästa våldtäkt går bättre?? Usch vad tragiskt..

2010-03-26 @ 12:50:07
Postat av: herregud

anledningen till varför du borde skämmas är för att du beter dig som om det är han som är offret, han erkände ju själv vad han gjorde och de va hans DNA i andra flickans trosor. vi pratar om VÅLDTÄKT som har bevisats. du beter dig som en barnunge och bevisar att bjästa har allvarliga problem

2010-03-26 @ 13:01:14
Postat av: dö

vill skära halsen av dig jävla äckliga fetto, avsky bjästa

2010-03-26 @ 13:02:43
Postat av: gud

du är fan dummare än du ser ut, och det säger en del... vad är det för fel på ert grundvatten i Bjästa? eller är det så att alla är en stor härlig insest gäng utom två familjer? något fel är det ju på er. knutby varning!!

2010-03-26 @ 13:03:26
Postat av: Simon Carlsson

Du är väll medveten om att stort sett hela sverige vill avrätta dennis. någon dag kommer säker någon lyckas. Finns bara ett ord för sådana människor som han och det är kräk. När han våldtåg tjejer så avsade han sig sin rätt att vara människa. Nu är han lägre än den skit som förekommer under min känga. Hade en vän till mig gjort det han har gjort. Jag hade först gett han en smäll på käften och sen hade jag sagt upp kontakten med honom. Riktiga vänner accepterar inte sådant beteende. men lev i din lilla bubbla där det är okej för killar att våldta och sedan hyllas hjältar. Dennis borde kastreras mellan två stenar.

2010-03-26 @ 13:06:23
Postat av: Kiwi

Håller med Rickard.

2010-03-26 @ 13:08:14
Postat av: f

vad FAN spelar de för roll om de är din nära vän?!

HAN har våldtagit minst 2st, och du tycker det är okej och att han ska komma ut?! Så jävla rubbad du är.. Skulle nån våldta dig o en till, skulle du tycka at de är okej för honom att komma ut o du får lida ännu mer av det?

Du har fanimej inte nån jävla empati för dessa tjejer.

gå till en psykolog, du är helt jävla sjuk i huvet!

vill spy över sånna som dig. fyfan va patetiska o själviska ni är. Fyfan säger jag bara..

2010-03-26 @ 13:09:20
Postat av: target

du har skrivit på upprop om att fria en dömd (4 gånger så) voldektsman ..det är det som kommer att följa dig resten av ditt liv ..tror jag han/hon menar...

2010-03-26 @ 13:13:44
Postat av: Anonym

herregud vad är det för fel på er egenligen?! det här handlar väl knappast om dig, det handlar om TVÅ små tjejer som blir mobbade och utfrysta för att alla bjästa idioter inte verkar fatta att idiot killen ERKÄNDE våldtäkten på första tjejen. herrejävlagud ni behöver fan hjälp, äckligt är de

2010-03-26 @ 13:22:07
Postat av: Anonym

alla gå med i anti-bjästa gruppen på facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=107711319250873&ref=nf&v=info, snart 600 medlemmer : ) sverige behöver inte idioter som mobbar offret och hyllar våldtäktsmannen, JÄVLA PUCKON!

2010-03-26 @ 13:25:15
Postat av: Anonym

hoppas du blir våldtagen och sen mobbad för det så kanske du ser hur jävla kul de egentligen är

2010-03-26 @ 13:28:10
Postat av: Anonym

äckel

2010-03-26 @ 13:31:32
Postat av: Jimmy

Men en fråga bara: Hur kan du tycka att han ska gå fri när han har våldtagit två tjejer? Du kan väl ändå inte mena att vi ska ha en massa fria våldtäktsmän på våra gator? Låt oss säga att jag skulle våldta dig och bli dömd, hade du då tyckt att jag skulle få resning och släppas fri?

2010-03-26 @ 13:38:17
Postat av: Fredd

"vill att dom ska fria Dennis" ... haha!

jaja du kanske gillar att under tvång bli ejakulerad i ansiktet!

2010-03-26 @ 13:52:13
Postat av: johan

sluta vara självisk bara för att du vill ha tillbaks en kompis, väx upp och fatta att två allvarliga brott har begåtts här

2010-03-26 @ 13:57:15
Postat av: Anonym

fula jävla unge, fyfan

2010-03-26 @ 13:58:29
Postat av: Jimpa

Jättebra att du är hans vän, men du är tamefan dum i huvudet om du tycker att han inte gjort något fel.

En riktig vän skulle inse att den sjuka ungen bara mår bra av att sitta inne. Han är ju uppenbarligen störd.

2010-03-26 @ 14:00:27
Postat av: Anton

Håller fullständigt med Rickard, ge han längre straff!

2010-03-26 @ 14:09:43
Postat av: Rasputin

Nej, att backa upp en barnvåldtäktsman och därmed hjälpa till att göra hans offers liv till ett helvete är ju inget att haka upp sig på. En småsak.

2010-03-26 @ 14:15:05
Postat av: Buster

Riktiga människor står aldrig bakom en våldtäktsman. Aldrig. Ett sådant as har förlorat all rätt att få stöd och förståelse.



Man måste vara riktigt skadat i skallen för att stå upp för någon som med våld knullar en annan människa mot hennes vilja. Skulle du tycka att det var ok om han gjorde det med dig? Det måste du ju tycka om du försvarar honom.

2010-03-26 @ 14:23:25
Postat av: Anonym

Du är helt pantad. Patetisk och äcklig. Du borde söka hjälp också.

2010-03-26 @ 14:47:18
Postat av: Brandt

Klart du ska skämmas! Du gjorde väll inget för att motverka denna ryktesspridning heller? Att hålla en våldtäktsman om ryggen, som för övrigt är dömd 2 gånger, två olika mål med samma brottsrubricering i alla instanser! Hur kan du ens vilja ha en sån människa i din närhet? Men du tänker förmodligen inte längre än näsan räcker. Men jag ska ge dig något du kan fundera på. Nästa gång kan det vara du, din mamma, din syster eller dina framtida döttrar som blir våldtagna. Då kommer du förmodligen ha ändrat åsikt.

2010-03-26 @ 15:04:03
Postat av: Alex

Tror du kommer ändra uppfattning senare i livet när du kommit till bättre insikt i hur saker och ting verkligen är, vad de betyder, och hur människor verkligen påverkas.

2010-03-26 @ 15:17:09
Postat av: Jonas

Måste vara ganska stor misstro mot lagen norröver, två domar fastställda av hovrätten där den andra har DNA-bevis som indikerar på att det är med stor sannolikhet Davids DNA. Du har offer som håller sig till samma berättelse rakt igenom och en förövare som ändrar sig hela tiden. På det så finns vittnen i första fallet över att flickan var upprörd efteråt av en lärare(vilket betyder att han säger det under ed) och i det andra fallet så finns det vittnen som ska ha sett eller hört händelseförloppet.



Men det är lugnt, för han är ju din vän och inte någon hatad knäppgubbe som planlöst vandrar omkring utanför ICA.



Sedan så har du sagt att du upprörs över att folk tror på flickorna och att Dennis blir oskyldigt dömd. Du värvar folk till Facebook-gruppen och sprider propaganda. Det blir svårt att göra jämförelser utan att överdriva men jag väljer att överdriva ändå för att visa vilka signaler du skickar ut: "Josef Fritzl var ju en fin gubbe, vi friar honom!"



Det vore märkligt att inte bli upprörd över ett sånt uttalande.

2010-03-26 @ 15:25:29
Postat av: Janne

Jag tycker du ska skämmas över att du har såna sk vänner, våldtäcktsmän är dina vänner..äcklig är du, hoppas jag aldrig behöver vara nära dig ditt äckel.

2010-03-26 @ 16:11:37
Postat av: Peter

Om du är hans vän och inte vill svika han så ska du få din vän Dennis att fatta att HAN gjort fel för då vill du på riktigt hans bästa! En vän är en som säger när man gjort nåt fel! En som inte är ens vän bryr sig inte.

Sen spelar det ingen jävla roll vad du vet om alla inblandade som vi inte vet, snubben är dömd för två våldtäkter, NI i Bjästa har gemensamt mobbat och kränkt hans offer! Antingen genom att aktivt ta del av hatkampanjen mot tjejerna eller genom att "inte velat se" det som pågick! Mitt hat mot Ö-viks trakten och trångsynta hycklande as (de flesta av er är väl frikyrkliga?)! Jag hoppas han våldtar dig, din morsa, din mormor farmor, dina syrror (om du har några) och alla dina tjejkompisar som vill ha hem han!!!!

2010-03-26 @ 16:59:19
Postat av: Rebecca

Fyy faan vilka jävla svin asså..Hur kan du stå på hans sida egentligen?? Bara för att han är din vän så ska du inte stå på hans sida det han har gjort..Jag vet själv hur det känns att ha blivit våldtagen,tyvärr :'( :( :@ Skamligt..Det var nu 2 år sedan för mej, och de 2 går fortfarande fria,de jävlar blattarna..Man ska aldrig stötta en våldtäktsman,för sånt är fel..Och ni alla där i Bjästa är faan helt störda..Må ni alla brinna i helvetet...Stå på er brudar,man ska inte ta emot sånt här skit mera..nU JÄVLAR ska vi visa de att vi är inget att bråka med längre..Och hoppas det jävla svinet dör..FUCK YOU ALL IN BJÄSTA..... :@

2010-03-26 @ 17:54:39
Postat av: Äcklad

Du är patetisk. Fy fan.

2010-03-26 @ 17:55:47
Postat av: Magda

Så om man hade varit polare med ex Hitler hade det varit helt ok att ha honom ute så han kunde fortsätta mörda folk??? Är det så du menar Karin Sjölund?



Och det gör inget heller om du har en polare som är våldtäktsman...bara han får gå fri o fortsätta våldta? O våldtar han din mamma eller syster så gör ju inte det nåt för dom betyder väl inget mot en polare!?



ok...är helt med på vad du skriver o att du menar så här!!!

2010-03-26 @ 18:21:08
Postat av: Magda

Se finns det ju tjejer som tänder på att se någon bli våldtagen...är du kanske en av dem o hoppas det ska hända igen då menar du???

2010-03-26 @ 18:22:12
Postat av: HAHAHA

herregud. skaffa er ett liv och sluta försöka "trycka" ner någon som inte gör något annat än att vara hans vän. Hon har aldrig sagt om hon har stöttat tjejerna eller inte? Man kan stötta dom ädnå

2010-03-26 @ 18:30:59
Postat av: Annie

Du måste verkligen blivit helt hjärntvättad. Hur kan man ens vilja va vän med en våldtäktsman? Vart fan är världen påväg... eller förlåt... vart fan är Bjästa påväg? Pinsamt och patetiskt, finner inga ord för hur mycket skam ni har tillfört

2010-03-26 @ 19:01:33
Postat av: det är fel på folk i bjästa..

störda lilla du.. om du är vän med alla 3, hur fan kan du vilja ha hem Dennis?? låt han aldrig mer komma ut! låt han bli tagen i fisan varje dag av "stornegern" så han FATTAR HUR JÄVLA FEL HAN HAR BEHANDLAT FLICKORNA!!!!! blir så jävla förbannad på hela situationen..!

2010-03-26 @ 19:03:03
URL: http://dennisbörviljatalivetavsig.nu
Postat av: Evelina

Du äcklar mig!!!

2010-03-26 @ 19:57:44
Postat av: Jonas Karlsson

Hur skulle du känna dig om du blev våldtagen och ett helt samhälle reser sig upp MOT dig och tar våldtäktsmannens parti? Killen blir dömd både i tingsrätten och hovrätten och det blir man inte i Sverige för ingenting. Sen tackar han för allt stöd med att våldta en till. Hade han varit vuxen hade han fått minst 1 år. Skämmes ta mig fan och tänk dig för nästa gång innan du skriver under ett upprop.

2010-03-26 @ 21:25:44
Postat av: Ingela

Om du verkligen är en äkta, stolt vän till Dennis, en som aldrig sviker, så vill du inte att han frias. Då vill du att han får den vård han behöver för att må bra. Du sviker honom genom att hylla honom och förneka honom det han verkligen behöver. Vilket råkar vara rätt vård, för du kan inte påstå att han mår som en gud just nu. Även om han (helt orättfärdigt) råkar dyrkas som en.

2010-03-26 @ 21:39:15
Postat av: elof

jag vill olla ditt anus

2010-03-26 @ 22:24:23
Postat av: Evelina

Fy fan va du är patetisk, glad att jag inte känner så avskyvärda människor som du..

2010-03-26 @ 23:32:13
Postat av: Chris

Hon är vad... 16 år gammal? Låt henne vara. Hon kommer inse snart:)

2010-03-26 @ 23:34:17
Postat av: Mangan

Kan bara hålla med alla andra: Man kan ha huvudet till annat än att odla hår och testa smink på!!!!!!!!

2010-03-27 @ 07:42:05
Postat av: Carro

Barn, vän, bror. Så positiv som du är till detta är inte normalt. Skulle det vara min våltäktsvän skulle jag vara väldigt besviken och arg på honom. HAN HAR LJUGIT FÖR DIG. Och du påstår dig vara en äkta vän mot honom. Han är inte ens de mot dig. Känn dig blåst..... Och sånna som du som stöttat våldtäkts man istället för dom utsatta. Där din vän antastat dom. Tänk dig in i det själv .. Du skulle nog inte må så bra då. Sanningen är den att du struntar i sanningen.

2010-03-27 @ 08:05:52
Postat av: sara

om det hade varit du som blev våldtagen, skulle du vilja att alla dina vänner vände dig ryggen? herregud tjejen...

2010-03-27 @ 12:19:05
Postat av: Johan

Dina inlägg speglar verkligen bilden alla fått av Dennis polare i Bjästa. Tack för att du verifierar dem.

Dummare människa får man leta länge efter. Försvara våldtäktsmän för att de är "polare"!?

Nåja, nu har du lyckats, ditt namn kommer för alltid att förlöjligas. "15 minutes fame"... var det värt det?

2010-03-27 @ 15:34:12
Postat av: Andreas

"Postat av: Karin Sjölund

Jag försvarar han inte, anlednigen till varför jag vill få han friad är för att han är min kompis och jag vet inte vad jag tror om våldtäkterna, men det gör mig inget!



2010-03-25 @ 21:53:18"



Hur kan man säga att en våldtäckterna inte gör dig något, skulle du ta samma ställning om du hade känt tjejerna också eller ännu värre om "din vän" hade våldtagit någon riktigt nära tex din syster eller mor.

2010-03-27 @ 17:04:59
Postat av: Anonym

stackars lilla flicka. Undrar om din syn på våldtäkt skulle ändras om det var DU som blev utsatt!

DU som blev tvingad och fasthållen medan en kille tränger in i dig utan din medvilja. Herregud!

Att du dessutom är tjej och inte kan sätta dig in i hennes situation, det är ju fan bara skamligt. Fy skäms!

2010-03-29 @ 00:13:27
Postat av: jonas

Bjästa... ja nu vet resten av sverige, vart man inte ska åka.

Så du menar om din bästa kompis tar död på någon i klassen, så tycker du lite synd om den som dött och hoppas få hem kompisen.... Att ett helt sammhälle kan bli så inihelvete blåsta....

2010-03-29 @ 00:45:27
Postat av: JO

Patetiskt! En sådan omogen lite flicka du är. Hoppas du en dag växer upp och inser exakt vad du bidragit till.

SKÄMS!!!!

2010-03-29 @ 12:06:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0