Sommarjobb!

Just nu så sitter jag och Elin och pratar om sommarjobb, vi ska söka sommarjobb i Falkenberg mest troligt! Kommer bli gryyymt! Ska även söka i Norrfällsviken där min mormor har stuga, lika bra att ha ett extra eller ett utifall att det inte går i falkenberg eller så. Pengar som pengar ;). Har börjat städa mitt rum... jätte LITE, känns inte bra. Men ska skriva klart det hära och sedan börja städa igen! Känns lite små drygt, måste även skriva ett cv och snabba på mamma med maten för jag svälter ihjäl snart! Känns inte bra, Doris ligger här i mitt knä och sover/vilar så sött. Funderar på att byta namn på hon från Doris till Disel doris. FINT VA?!

Gaha, jag vill ha pengar. Jag vill shoppa i massor och ha en rent rum eller en städerska! Ne nu ska jag ta och sätta fart med mitt rum så jag blir glad senare. Juste! Vet ni/du någon bra sida med snygga badkläder och billiga slipknot osv. tröjor?!


Tidigare idag, trodde det skulle ge mig energi.. felfelfel!

 
Kusin och jag töntar oss i camen hemma hos farmor och farfar.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0