som en gris i england.

Japp just nu så är jag pigg som en gris i england! HAHAHA,
Runt 5 så gick jag ner på staden för att träffa min kusin på stan, hennes pappa skulle komma och hämta henne senare så hon sov inte här något. Så när min kusin for hem så gick jag till subway och mötte upp Petra, hon åt och sedan så gick vi hem till mig. Drack apelsinte och skrattade som tusan, seriöst skulle nästan tro att jag aldrig ha skrattat så mycket.. Slog huvudet i diskbänken också, gjorde ont. hHAHA, sen så har jag/vi inte gjort något speciellt. Hon gick hem för typ en halv timme sedan i guess :)

HAHAHAH. just!! Hedde ner min fot på golvet min katt hoppade upp och gjorde en 360,, landa och gjorde en till xD HAHAHAHHAHA JAG DOG JUST DÅ! HAHAHAHAHHAHAHA, seriöst ni skulle ha sett :')!
Ne nu ska jag göra något utav mitt liv idag!
Ha en bra kväll!

Btw grattis till Jennie!♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0