slav?

Idag har jag känt mig som en slav eller ja iallafall när jag kom hem från skolan,
vi hade 1 lektion idag och sedan hade vi simning i typ en timme sen slutade vi :)!
Gick på stan och träffade Wedda som hade pierca tungan och annat folk, sedan så följde Wedda med mig hem och jag diskade (det var ett beg av disk!) sedan så städade jag rummet, gick ut med hunden och damsugat lägenheten. Visst låter jag lite som en slav ibland? haha Och Jennie som klagade i skolan att jag alltid städar mitt rum så kan jag ju säga såhär, hinner knappt städa innan det är smutsigt igen så!
Har lekt med Wedda, ätit makaroner och korv och bara drygat oss som fan :D! as kul, insett att han och jag är väldigt lika, även lekt stum i typ en halv timme. AS DRYGT!  Men nu ska jag gå och äta en macka och sedan se på film och sova eftersom jag har engelska uppsats i nationella imorgon så vill jag vara i tid :)! Så sov så gott så skriver jag imorgon.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0