skönt.

Jag och Elin for till Själevads gårn och umgicks med folk,spelade buzz eller vad det heter!
Sedan så åkte vi hem med Andre med mötte Junior efter vägen så for hem till honom för att Andre skulle låna en mobil utav honom och tillslut så vart jag upp och ner vänd utav Strande osv. For till affären för Andre skulle köpa något så jag köpte godis som jag ska äta nu medans jag ska se på film. Har precis klätt av mig och lagt mig i sängen, gooosh vad skönt! Renbäddade ju innan jag for, finns nog inget skönare än att lägga sig i en renbäddad säng! Eller jo det finns det ju ;), men dom är nog lika, eller aa.. på samma nivå, nejmen.. Har engelska nationella imorgon.. Känns lite tungt om jag ska vara ärlig, engelska är inte mitt favorit ämne om man säger så. Visst kan
 jag engelska,prata,skriva osv. och tycker det är kul men inte i skolan eftersom där är man tvingad att skriva vissa saker osv. Och det är oftast saker som man inte ens vill skriva eller om sånt som är kul. Menmen det går nog bra ska vi se! Nu ska jag slänga på en film så att jag kan somna någongång inatt iallafall.
Godnatt! Och ni som går i nian önskar jag lycka till imorgon!


Hon är sjukt snyggg!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0