sittin' in the school!

HAHAH, kommer och tänka på den dära youtube klippet "sittin' on the toilet!".
Måste ladda upp den i det hära bara för att, HAHAH fyfan.
Har iallafall bild just nu, skit kul. Fem av fem toasters! elelr nått? haha.
Sitter på google *nanana* och kollar efter en bild till en annan sak som vi har gjort här på bilden, alltså.. Vi har typ gjort något valfritt med gips sen ska vi välja vart vi vill sätta in den osv. Och ja nu letar jag en bra bild vart jag ska sätta min sak :) Eller okej.. Har gjort två jätte jätte jätte fula händer, och ska ha dom vid en grav tror jag, och dom ska hålla i en "kunglig"gravsten. Sen när jag har gjort det så ska jag börja rita nått med "spänning" i sig, så jag har fakiskt funderat en vecka på vad jag ska göra och kommit fram till att jag ska göra två personer (en tjej och en kille) som möts för första gången, och man ser "förälskelsen" i hennes ögon osv. Blir nog skit bra! Det enda som är synd är typ att jag inte kan rita? HAHAH, men det ordnar sig nog! Ne nu måste jag fortsätta jobbam kan absolut inte missa 5min utav denna 2½timmes lektion ;) HAHA, hoppas ni har en bra dag på skolan så hörs vi när jag kommer hem! Pusssss




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0