silverschampo

Sitter just nu med massa silverschampo i mitt hår och letar löshår i massor, är så less på den hära staaaaden. Vill bort, till.. göteborg typ :D Iallafall så har jag bara morgondagen kvar i skolan och då slutar vi 13.10 och sedan går vi tills på lunch på torsdag sen är det påsklov, underbart säger jag bara!! :D Under den tiden hinner jag nog ha färgat håret i guess? Hur länge är lovet ens? :S hahah Iallafall så ska jag gå och duscha nu och sedan.. göra situps i guess. Eller något liknande, men ser väl om jag skriver sedan :)!


Kommentarer
Postat av: fanny

vissa drar ju till göteborg på fredag ;)

2010-03-31 @ 17:44:05
URL: http://fano.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0