School!

Sitter just nu i no salen och håller på med genetik, förstår inget.. hehhe :) Jodå, har några frågor som vi ska svara på osv. Imorgon så blir det solberg med skolan, blir awesome! Johan fick nyss en diss utav Johanna ;)!

Johan - hon ser ju ut som en transa!!! kolla då, vänd dig bakåt.
Johanna - men vill inte se dig jävla äckel!

öhöhöhh, det var jävligt kul när man var här iallafall. Ska forsätta jobba så skriver jag sedan när jag kommer hem eller liknande, har sjukt ont i huvudet så hade gärnat lägga mig ner och sova en stund när jag kommer hem men nea blir nog inte bra, hahah... Nu blev det lite hett här inne i klassrummet, vi kom in på ett speciellt ämne ;)!! Ha en bra dag i skolan!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0