otrött.

Är himla otrött för att ha sovit 2 timmar inatt, kunde verkligen inte somna la och kallsvettades så lakarnet + mitt hår var blött, as mysigt! Kände mig så himla fresh just då, och dunkande huvudvärk men lyckades somna men skulle upp lika fort, kallsvettas tillochfrån hela dagen och haft ont i huvudet. HAHA, gick till skolsyster för att jag skulle fråga efter huvudvärkstablett och hon trodde jag hade drucke eller rökt på :o Men så var ju inte fallet om jag säger så, tror jag håller på att bli sjuk som en jude (förlåt för uttrycket!)  Men skulle till stan och köpa avfärgning efter skolan men slutade att jag var med Wedda och massa och sedan så följde jag Wedda hem och sedan åka vi till gårn så hann inte med det XD Men blir väl på torsdag eller så... Om jag kommer ihåg så att säga, nu måste jag packa min väska eftersom att vi har bad imorgon efter lunch och för engångs skull så har tjejerna bad först = slutar tidigt skönt som fan! Så ska ta och diska,städa rummet och städa lägenheten så det är fint mittinatten när mamma min kommer hem :)! Kanske ska laga nån god middag till mig själv, lägga in musik till mobil osv. och gå ut och gå, låter inte så illa i mina öron kan jag säga! Ska nog be mamma ta hem hunden imorgon också så jag har någon att gå med haha. Ne nu ska jag packa så jag har det klart imorgon! Ha en bra kväll så skriver jag imorgon.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0