om jag vore...



1. Blir sparkad!
Skulle be någon sparka mig mellan benen för att kolla hur ont det verkligen gör!

2. Kissa!
Självklart skulle jag kissa, ståndes (känna hur det känns), sittandes (känns det konstigt?)
och självklart utomhus, helst i snön och göra så kallad "kisskonst"!

3. Umgås med killar!
Umgås med killar för att veta vad dom egentligen tjejer om oss tjejer,
skulle även sätta betyg på tjejer osv.

4. Ragga på tjejer!
Ragga på alla tjejer jag ser för att kolla om det är så svårt som killar säger,
och för att se vilka man väljer ut!

5. Odla mustach!
Är egentligen för kort tid för att kunna spara, så hoppa in i en killkropp som har mustach/skägg.
Skulle dra i det varje gång jag tänkte osv. :D

(och mycket mera såklart)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0