nyduschad.

Eller nyduschad... kom ut för typ en halv timme sedan ;D.
Kändes iallfall som om läsförståelsen och hörförståelsen gick bra, har bara muntliga kvar i svenska,engelska,matte. Skriftliga i matte och no och uppsats i engelskan..
Känns som om vi aldrig kommer bli klara och jag kommer gå i nian en evighet till.. Men tror det var 16veckor kvar tills det är sommarlov! UNDERBART är det enda jag kan säga. Längtar som stryk.

När jag kom hem från skolan så satt jag här och sedan så hoppade jag i duschen, sen satt jag mig här.. Ska väl snart äta eller så och sedan om jag får tag i Andre så ska nog jag,han och Elin till Junior och se på film. Det blir nog nice, annars så lär jag väl koka en kopp te och dricka det medans jag ser på själv i min ensamhet. Jag saknar min skinnjacka.. vet inte vart den är :'( skinnjacka,rosa skor,snygga byxor,snyggtröja,halsduk,glasögon,uppsatt hår och en mugg med kaffe.. HUR UNDERBART ÄR INTE DET!?
GOSH, måste verkligen ta och leta den, eller vara lite elak och låna mammas! Men den är brun..
Vill ha min svarta.. Ne nu ska jag gå och fixa håret mitt. Ha en bra kväll!







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0