nattinatti.

Har en till sak att säga om grupper på Facebook kom jag på nu men orkar inte skriva det i samma inlägg, "Lås in Alex och Marita" dvs hans bror och hans mamma. varför!? Jag tror ni alla skulle stötta erat barn/syskon. kommer nog att komma på ännu mera jag vill skriva om det hära ämnet så det ploppar nog upp inlägg om det lite nu och då. Insåg NU att klockan var 2.00, dags att sova karin! Du har skola imorgon, så nu hade jag tänkt att hoppa i sängen, Tjo trosan


Min läpp har lagt sig lite nu iallafall.. Får väl se vilka Kissie läppar jag har imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: ET

Bara en sak: Lova att aldrig vara ensam med din vän när han kommer ut. Inte ens i fem minuter. Han har bevisat att han inte är en riktig vän så även om du är det, måste du se till att vara rädd om dig för du kan inte räkna med att han kommer att vara det. Det vet du nu och det får du inte glömma. Jag vill inte läsa om en till liten flicka som trott att han gick att lita på. :(

2010-03-29 @ 04:01:18
Postat av: L

du har så jävla rätt i förra inlägget! du har bara gjort som du ska och ingen kan bestämma om du får vara kompis med dennis eller inte. ´rätt de andra också som du nu skrev att dom flesta skulle nog stötta och tro att ens kompis/son/bror m.m är oskyldig och varken du marita ellr alex förtjänar någon skit! jag är nog den ända nu som skrivit något positivt till de du skrivit men de står jag för trotts att jag nu skriver anonymt, men jag skulle kunna säga vem jag är för som sagt jag står för de precis som du.

2010-03-29 @ 17:45:51

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0