nanananana BATMAN!

Fixade bloggen lite igår innan jag gick och la mig, den är dock långt ifrån klar! :)
Ne nu har jag käkat frukost och varit ute med hundarna så ska hoppa i duschen och sedan ringa Andre och kolla om han vill leka med mig. UUUh! när jga säger "vill leka med mig" kommer jag och tänka på den dära Telia reklamen ;s "pappa vill du leka med oss?" eller något sånt säger dom ju då. Outfit bild kommer sedan, kanske en videoblogg också who knows ;) Ne nu ska jag hoppa i duschen så jag göra något utav denna dag, känner mig.. nere på något sätt kanske beror på mitt rum? Har svarta gardiner och har hett i för dom för fönstret och stängt dörren trots att jag är ensam hemma och sen ingen lampa tänd. Jag trivs när det är lagomtmörkt och man hör bara sig själv och sin musik, typ som om... Hjärnan har lättare att tänka då? Vet inte alls. Ne tjingtjong!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0