myspys!

Kom hem från Elin för ca. 30min sedan, vi gick på staden först och hon köpte massa grejer medans jag kollade på,blev sur, överlycklig när jag hittade något fint och sedan skit ledsen när jag kom på att jag inte har pengar... Åkte hem och åt varsin twister,as gött! Och såg på filmen "Flickan" det var.. Lite konstig kan man säga.
åt billys, eller jag åt och hon tuggade sin och spottade ut eftersom att hon inte får äta ännu. Lite kul var det,men blev enormt äcklad när jag såg det hon hade spottat ut. Kokade te,åt en till glass och kollade på Andra Avenyn med tända ljus och bara myste. Riktigt skönt att få ha hon hemma och se att hon mår bra igen. Lite jobbigt när sin bästa kompis måste ligga på sjukhus osv. Men nu går det frammåt! :) Ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen för nu har jag skrivit ut mitt soprov så jag kan lämna in den imorgon. Eller först ska jag prata klart med jacob som ringde nyss. Ha en bra kväll!


Mysigt finger jag hade imorse va? :) + typ halva fingret är rött.
 uuh.. Jag mår illa bara jag tittar på bilden..
Hhaha nu ska jag sova innan jag spyr av bilden ;o


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0