mums-

Kom hem för ett tag sedan, åt as god tårta och kakor. Kusinerna var dock lite blyg, vilket är ganska ovanligt. För han som fyllde år är mer eller mindre "kär" i mig, är hans favorit Karin. Sånt är kul.
Så nu sitter jag bara här och suger på en halstablett eftersom jag känner hur min ena halsmandel är uppsväld.
Ska snart göra lite choklad te som mamma köpte i Indien och se på tv tror jag eller mysa framför en film.
Somnade inte förän halv 2-2 igår.. Så måste verkligen försöka komma i säng, imorgon så slutar jag tidigt as skönt. + ska till elin efter att jag har slutat och troligtvis vara där tills på kvällen. Hon har äntligen fått komma hem, men kommer inte tillbaka till skolan förän efter lovet + inte äta riktigt mat förän 29dagar..
Så jag tycker nästan att man borde uppskatta mat nu medans man kan ;)! Ne nu ska jag leta upp mitt so hemprovs papper och jobba lite på det och sen dricke te med mamma! Kanske ska göra en smothie med, ja vi ser väl! :) Ha en bra kväll.


Dagens facelook? eller något :)!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0