Mongo från kongo.

Ligger här i mitt rum med fötterna mot väggen och ligger jätte skönt, alla här hemma (jag.katten,zack och en hund vi är hundvakt åt) är jätte slöa. Katten sover i min bäddsoffa och hundarna i soffan i tv-rummet. Otroligt skönt, fast jag borde göra något åt mitt rum,ta bort disken, bädda rent, ta upp alla kläder från golvet sen borde jag göra något åt mig själv. Vilken vill säga att klä på mig osv. Har dock lite ont i magen sen "frukosten" som vi kan kalla lunch/middag, så lär nog ligga kvar här en stund till. TUSAN ;o såg att klockan är 6 nu, tiden har som runnit iväg.. Kanske ska kolla va tusan jag ska göra ikväll med.. Skriver väl sedan eller imorgon!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0