långt håt + rosa!

Jag har ju som sagt bestämt mig för att prova på rosa hårfärg, har haft det mesta hårfärgerna så varför inte prova rosa!? :D Det är så sjukt snyggt så jag vill iallafall testa, testar man inte så vet man inte om man passar i det själv så är det bara, fuck u som säger att det är fult och man vill ha det för att vilja ha uppmärksamhet. Tycker man själv att det är snyggt så måste man ju få ha det, och jag gillar att inte vara som alla andra eftersom alla tjejer ser nästan likadana ut här i övik så har jag skrapat mig från det och försöker hitta min egna stil och hitta mig själv osv. Så jaa, Min kusin är hårnörd (kan man kalla det så? hon älskar hår,hårfärger osv. hon har peruk till 2000tal nejmen nästan och allt sådant) Så hon ska mest troligt hit på söndag så ska hon hjälpa mig att hitta billigt och bra löshår som jag kan färga den färgen jag ska ha i mitt hår så blire sjuuukt snyggt! Ska även ha lite ljusa slingor i håret så att inte allt är rosa osv. Tänkte lägga upp bilder på tjejer som verkligen har fått mig att gilla rosa hår!

Ja hon har till och med en egen mapp på min dator!



Dom två sista bilderna är samma person dock bara olika rosa heter på håret.
Sjukt snygg brudoch sjukt snyggt hår, tror mitt hår kommer bli som nedersta bilden.
Sen så slits det ut och blir som det översta vilken jag själv tycker är as snyggt!!
LÄNGTAR SOM EN GRIS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0