in the hood.

Just nu så sitter jag i Elins säng och väntar på att hon ska ha duschat klart så vi ska äta frukost osv.
Kom hit igåt kväll, gick ut en stund och sedan kom vi på att vi skulle ut och leka i snön as kul!
Sen så kom Sebastian och Jimmie hit och vi såg på nån dålig skräckfilm, fattade inget utav den.
Sen en dålig komedifilm, så dålig så jag somnade och sov så skönt. Elin somnade nog också en stund,
hörde lite små grymtningar utav henne så. Satt kvar i soffan och orkade verkligen inte flytta på mig medans dom gick in till Elins rum, där somnade Sebastian i Elins säng ahhaha. Gick ut och skulle följa Jimmie hem en bit iallafall, sedan när vi skulle gå hemmåt så gick jag snabba fotsteg mot Sebastian han sprang och han ramlade. hahahah, länge sen jag hade så kul mittinatten utomhus! Och ikväll lät det som om Cilla,Emmelie?,sebastian skulle komma hit så vi skulle se på film osv. Blir nog kul det med, skönt när Elin har någon vi känner sxom granne här (Sebastian),Ne nu kom Elin ut från duschen så ska äta frukost och flörta åt mig en isglass ;)! Ha en bra kväll.

Btw köpte en kavaj innan jag åkte hit igår, as snygg!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0