Hos kusinerna.

Ja jag är som sagt hos mina kusiner, tog med mig datorn eftersom det kan vara kul att se på film på kvällen under helgen när vi är mitt i skogen tänkte jag. Och dom hade trådlöst intertnet och shiet så ja loggade in mig på det, när jag kom hit så åt vi lunch typ.. Hambrugare det var gott! Sen så fixade jag och Sara oss för att gå ut och knäppa lite modellbilder, så dom kommer väl in efter att jag har fått dom och så. Känns lite ful.. Dom har datorn i min moster och hennes mans sovrum så jag sitter i deras säng medans sara sitter typ en meter om inte längre ifrån mig för att sitta vid deras dator. Men det e niceeeeeeeeeee, lägger nog in bilderna sedan när jag har fått dem utav henne vilket jag lär få om några minuter eller så :)! Men ha en bra dag och hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft iallafall.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0